Spoštovane občanke, spoštovani občani Občine Cirkulane!

Vsi, ki se radi udeležujete vaših občinskih in društvenih dogodkov, ste me zagotovo že spoznali, saj sem vas kot poslanka iz Občine Ormož, že večkrat obiskala. V vaši občini in Halozah pa sem se rada mudila tudi že prej. Posebej mi je ostal v spominu letošnji odlično organiziran 5. Slovenski podeželski parlament v Halozah, kjer je sodelovalo preko 300 strokovnjakov iz Slovenije in tujine, ki se ukvarjajo z razvojem podeželja. Takšni dogodki odmevajo in so pomembni za prepoznavnost in razvoj lokalnih okolij. Vaši kraji so mi zelo blizu in kot poslanka, ki sicer zastopa vse naše državljanke in državljane, se dobro zavedam, da imam do tega območja Slovenije še posebno odgovornost.
Moja poslanska pot se je začela junija 2018, ko sem bila izvoljena na listi Stranke modernega centra. Tako sem koalicijska poslanka. Vendar pa sem v prvi vrsti poslanka, ki mi skrb za lokalno okolje in našo širšo regijo pomeni zelo veliko. Zato poleg dela v Državnem zboru, kjer delujem kot podpredsednica Odbora za delo, družino, socialne zadeve in invalide, članica Odbora za zdravstvo ter članica treh drugih komisij, posebno pozornost in aktivnosti posvečam lokalnim temam. Ves čas spremljam in opozarjam na pomen naših skupnih projektov, kot so Urgentni center Ptuj, »hitra« cesta Ormož – Hajdina, grad Borl in na številne druge občinske projekte različnih občin, tudi vaše. Pri tem mi veliko pomeni pripravljenost za sodelovanje predstavnikov na občinski ravni. Le odprt in konstruktiven odnos med državo in lokalnimi predstavniki namreč lahko prinese prave rezultate. Cirkulane so lep primer tega, saj je komunikacija z županjo Antonijo Žumbar in občinsko svetnico Miro Petrovič z ekipo, odlična.

V parlamentu smo v tem mandatu sprejeli kar nekaj zakonov, ki bodo izboljšali življenjski standard naših državljank in državljanov. S 1.1.2020 se bo ponovno dvignila minimalna plača in iz nje bodo izločeni še vsi preostali dodatki. Odpravili smo obdavčitev regresa in popravili dohodninsko lestvico, da bo vsem ostalo več. Od 1.7.2020 se bodo upokojenci, invalidi in vojni veterani z javnim prevozom vozili brezplačno.

Neposredno izraženo mnenje naših državljank in državljanov mi ogromno pomeni in ga razumem kot pomemben doprinos k svojemu delu poslanke, zato se z njimi z veseljem srečujem v svoji poslanski pisarni. Vsi, ki bi se želeli pogovoriti z menoj, mi lahko pišete na Mojca.Znidaric@dz-rs.si. Dogovorili se bomo za srečanje v poslanski pisarni v Ormožu ali v vaši občini, če vas bo več.

Dragi prebivalke in prebivalci Občine Cirkulane, želim vam čaroben december, v letu 2020 pa vsega kar si sami najbolj želite, predvsem pa veliko sreče, zdravja in uspehov.

Mojca Žnidarič
poslanka DZ
Poslanska skupina SMC